El nostre treball és el resultat del diàleg entre diferents llenguatges artístics: la dansa, la música i l’art digital i interactiu. Ens interessa trobar els punts de trobada que es produeixen entre el moviment, el cos, el so i la tecnologia. Investiguem de quina manera s’influeixen els uns als altres, afectant-se i transformant-se, així com la manera en què es complementen potenciant la creativitat.

Per a dur a terme les nostres obres, desenvolupem conjuntament coreografies, composicions electroacústiques, disseny d’espai i visuals, desenvolupament de programari i maquinari, investigació i comissariat; integrant en cada treball diferents processos creatius.

El que fem, d’aquesta manera, cobra diferents formes: obres escèniques, instal·lacions audiovisuals, aplicacions interactives, concerts de música i visuals en viu.

Equip artístic

Cintia Solbes

Docent de Dansa Contemporània, intèrpret i coreògrafa. Creadora de projectes escènics educatius. En 2017 crea i codirigeix “FLOW Espai Viu”, un centre dedicat a l’ensenyament-aprenentatge, investigació, divulgació i producció relacionada amb les arts i el moviment a Alacant. Actualment es troba finalitzant la titulació superior en Pedagogia de la Dansa Contemporània en el Conservatori Superior de Dansa d’Alacant (CSDA).

Web: www.danzaflowalicante.com

Zula Ros

Ballarina de Dansa Contemporània titulada pel Conservatori Professional José Espadero d’Alacant. Ha format part de diferents companyies joves, com la Gerard Collins (València), i té experiència com a coreògrafa i intèrpret en diversos projectes escènics. Actualment, completa la seua formació treballant amb coreògrafs de l’escena nacional i internacional mitjançant una beca d’estudis.

Sergi Hernández Carretero

Arquitecte i tecnòleg creatiu, especialitzat en experiències tecnològiques, arts interactives i noves narratives digitals. Ha rebut 3 premis d’arquitectura i compta amb 5 projectes finalistes en innovació digital. Treballa per a la seua pròpia marca ‘orsieg.es’, on desenvolupa plataformes digitals per a ajuntaments, equips docents i investigadors, i col·labora amb CotaCero, empresa de comunicació i museografia.

Web: orsieg.es

Carlos Izquierdo

Compositor, pedagog, artista sonor i comissari. Dirigeix diferents projectes de música clàssica, contemporània, electrònica i experimental, treballant amb entitats culturals, empreses audiovisuals i companyies escèniques a Espanya, Alemanya, Polònia i el Canadà. Desenvolupa propostes que relacionen el sonor amb el territori, la identitat i la memòria, investigant en la importància d’enfortir l’escolta en l’art.

Web: www.carlos-izquierdo.com

Scroll Up